
Festaripelissä oli tupa täynnä ja Anyverse viihdytti yleisöä ottelua ennen ja puoliajalla.
Jäi kauden avausvoitto harmittavan lähelle. Koko joukkue taisteli ja puolusti uhrautuvasti koko pelin ajan, mutta niin se vaan @kainuun_arjy_jalkapallo kampes lisäajalla pelin tasoihin.



Siitä huolimatta peli jää jälleen mieleen loistavan tunnelmansa ansiosta, josta koko joukkue haluaa kiittää paikalle saapunutta yleisöä! Mitä kuultiin vastustaja joukkueen kommentteja niin heki tykkäsiväy tapahtumasta ja olisivat kovin mielellään tulossa uudelleenkin festaripeliin vieraaksi.
Kiitokset myös joukkueen sponsoreille ja Sodankylän kunnalle joka tuki tapahtumaa tapahtuma-avustuksella.


Ei muuta ku reenaamma tän viikon, vietämmä juhannuksen, ja aletaan ens viikolla valmistautua tuplapelireissulle, suuntana ois aina aurinkoinen Oulu!
📸 Laatukuvat tähän julkaisuun on ottanu Jari Rantapelkonen.
| 22.06.2026 21.26 | Festaripeli oli onnistunut, vaikka tasuriin jouduttiin taipumaan viime minuuteilla. |
| 11.06.2026 19.17 | Festaripeli 13.6.2026 klo15, tervetuloa! |
| 22.05.2026 07.08 | Edustuksen kauden ensimmäinen kotipeli lauantaina 23.5.2026 klo 15. Tervetuloa! |
| 04.03.2026 23.12 | SoPan edarin vetämä jalkapalloleiri liikutti lapsia lomalla |
| 02.02.2026 22.05 | Edustusjoukkue alkaa heräilemään talviunilta |